- Tunne oma sihtrühma, kellele üritust korraldada plaanid. See on eelduseks, et ürituse eesmärk ja programm kõnetab osalejaid, olgu nendeks siis oma töötajad, kliendid, koostööpartnerid või keegi muu.
- Pane paika ürituse eesmärk, sellest sõltub kokkusaamise tegevustik. Nii oma töötajate meeskonnatreeningu, koolituse kui ka klientidele tootetutvustuse puhul on alati võimalik programmi panna eesmärki toetavad tegevused.
- Kiirusta aja ja koha kokkuleppimisega, sest populaarsemad ürituste paigad, head kuupäevad, aga ka hinnatud õhtujuhid ja ansamblid broneeritakse varakult ära.
- Tegevuskava koosta koos eelarvega! Ürituse kuludel aitab hästi silma peal hoida programm, kus eelarve on alati juures. Ka agentuuridelt hinnapakkumiste küsimisel on hea erinevad kuluread välja tuua.
- Väldi üleorganiseerimist! Hea programm annab alati üritusele selgroo, kuid jäta osalejatele ka aega omavaheliseks suhtluseks, üksteise tundmaõppimiseks või lihtsalt puhkamiseks, kui tegemist suve- või talvepäevadega.
- Kasuta kogemusi! Üritust on võimalik korraldada ka oma tööperega, kui selle kontseptsioon on lihtne. Suuremate ürituste või erisoovide puhul tasub kindlasti professionaalse ja kogenud õhtujuhi või üritusturunduse ettevõtte abi kasutada. Kogemused tagavad ürituse õnnestumise ka ootamatute olukordade puhul.
- Küsi tagasisidet! Ürituse järgselt on alati hea võimalus õppida, mida järgmisel korral veel paremini teha. Vahetult ürituse toimumise järel on inimesed reeglina valmis oma mõtteid jagama, kasuta seda võimalust.
Hea ürituse 7 nippi!
7 lihtsat nippi ürituse korraldamisel:
Hea ürituse õnnestumiseks on vajalik omada nii teadmisi kui ka kogemusi. Westil OÜ tuleb siin appi ja soovitab järgida